Monday, March 1, 2010

Back To Reality


Det har känts som att både jag och min man haft en minisemester de här dagarna som varit. Nu idag är det skola och plugg som gäller igen. Jag ska sätta igång och börja läsa min fina Compact Bedford, och Johan ska gå till skolan. Ann-Mari och Lennart hakar på Johan och går runt lite på Hollywood Blvd när han har lektion. Sen åker hela gänget ut till Santa Monica för att se solnedgången och gå på 3rd Street Promenade. Förhoppningsvis kan vi också träffa Becca. Dags att ta tag i dagen nu!

4 comments:

  1. Hej! Jag ska på semester till LA i sommar och undrar om du har tips på vart man ska bo för att ha ganska nära till allt. Är det vissa områden man ska undvika? Tack!

    ReplyDelete
  2. VA mysigt ni verkar ha det!!! Vardagen fast med svärföräldrarna där =) Hihi kommer ihåg att Ann-Mari gillar vykort, så söt!!! Hälsa dom och mannen och ha det bra, plugga på! Lova ya

    ReplyDelete
  3. SIS,
    du är snygg i kavaj

    ReplyDelete
  4. Jag ska sätta ihop ett litet inlägg med tips! Håll utkik! ;)

    Love ya too, sweety pie!!! ;)

    Tack, hon!!

    ReplyDelete