Friday, March 5, 2010

Nya Äventyr


Yes - här kommer det. Det är så att jag och min man har bestämt oss, efter mycket funderande, för att flytta till Stockholm i höst. Johan är färdig med skolan då, och jag fortsätter att studera på Stockholms Universitet. Där blir jag klar på 2 år ungefär, men här skulle jag bli klar på 5,5 år. Självklart kommer det att kännas vemodigt att lämna LA och Cali, vi älskar ju det här stället! Men nu väntar nya äventyr och det närmare våra nära och kära. Sen får vi se vad som händer i framtiden, LA finns ju alltid kvar och väntar på oss.

8 comments:

  1. WELCOME BACK!! Jättekul att ni kommer närmare oss igen! Krya på er o njut av helgen! Kramar från Backrundan

    ReplyDelete
  2. Hmm dålig tajming på oss ;) hehe! Jag hemma du borta, jag borta du hemma, du borta jag hemma eller oslo och till hösten ni typ hemma o jag, ja vem vet vart ja kommer va ;) hehe! Längtar efter att träffa er i alla fall :D LOVE puss

    ReplyDelete
  3. Tack, kära mamma! Jaa, det ska bli kul att vara lite närmare er! Puss!

    Ja, verkligen! Sämst tajming!! Men en dag har vi vår hästgård, och då tajmar vi rätt. ;) Hehehehe. :D Vi kommer ju att hinna ses i sommar! PUSS!!! Love!!

    ReplyDelete
  4. det ska bli helt underbart att ha dig hemma fina fina!!
    pussss <3

    ReplyDelete
  5. Men jag fattar ingenting:) Men ååh va roligt!!! Pussar! Anna H

    ReplyDelete
  6. Welcome home dudes <3 / Ruth

    ReplyDelete