Wednesday, March 10, 2010

Magic Moments


Ikväll hade jag två lektioner, började 5.15 och slutade runt 9. Sista lektionen hade jag med Becca, och vår lärare är så underbar. Han är väldigt lik Robin Williams i Döda Poeters Sällskap. På vägen hem körde jag genom downtown LA och hade Kiis FM på högsta volym, de spelade en favorit. Bästa låten just nu. Så spelade de en som jag redan är trött på fast den släpptes i måndags. En riktig sommarplåga, eller hur? Hockeykören gör ju sitt också. På tal om sommar så ser väl det här helt underbart ut? Värme, solbränna, galen moppeåkning med Yanie på Balis gator. I have nothing more to say.

3 comments:

  1. ÅÅ underbart, ønskar vi kunde åka tillbaka en svæng dit lite nu och då! Jag ælskar den øn och ælskar att køra moppe i vænster galen trafik med Becbec bakpå ;) Hihi! SOM jag saknar våra moppe utflykter, hænde alltid nåt spænnande :D <3

    ReplyDelete
  2. Jaa, din favorit gillade jag! Tack! Mostis

    ReplyDelete
  3. Jaaa, jag med!! Bara en dag så där ibland och äta frukost på vårt ställe och bara mysa!! Hahaha, jaa. Den där polisen som kom. ;)

    Härligt, Mostis!! ;)

    ReplyDelete