Sunday, March 7, 2010

Sammanfattning


Okej, så om jag ska försöka sammanfatta dagen så måste jag säga underbar. Jag och Becca har haft superkul. Jag kan inte ens komma ihåg alla kändisar vi såg. Men kan jag kan i urval säga att vi såg Keanu Reeves, Mo'Nique, Ryan Reynolds, Rachel McAdams, Robin Williams, Queen Latifah, Sigourny Weaver, Anna Kendrick, Lenny Krawitz, polischefen i LA och så alla som jag visade på bilder nedanför. Gerard Butler, Sarah Jessica Parker, Miley Cyrus, Cameron och Clooney. Bästa med hela dagen har varit att vi bor 8 minuters gångväg från Kodak Theatre och att vi kunde springa hem och se galan när den började. Nu ska jag sova, men först ringa till mamma. Imorgon är det back to reality med plugg, plugg, plugg som gäller. Godnatt! Ps. Lägg märke till snipern längst upp i högra hörnet.

2 comments:

  1. åh! Vad kul att ni var där.. såg hela galan och oj vad jag önskat att vi stannat kvar i LA lite längre! Herr Clooney, han är ju bra stilig alltså! :)

    ReplyDelete
  2. Det låter ju fantastiskt! Blir nästan lite avundsjuk:)

    ReplyDelete