Sunday, August 23, 2009

Äntligen!

Äntligen är min man här! Nu känns livet complete igen. Jag och Tereza gjorde en liten roadtrip till Sacramento för att köpa bil. Med hjälp av Terezas mammas kusin så hittade vi vår nya pärla. En Lincoln LS 2001 som är mörkgrön. Vi kallar honom Linc. Direkt från Sacramento hämtade vi upp Johan på LAX. Vi köpte WingStop och lite Coors och hade det underbart. Nu är familjen fulländad. Idag ska vi äta frukost på Polly's och kolla på lägenheter i Hollywood. Ps. Jag klarade körkortet, på andra försöket! Jag behövde bara göra skrivtestet. Klarade det inte första gången, så fick jag gå ut och kolla igenom vad jag missat och sen in och göra provet igen. Alla har tre gånger på sig att klara det. Det var en väldigt snäll kille som rättade proven så nästa gång fick jag samma prov och fick alla rätt! Så nu får jag snart ett fint körkort som det står California på. Thank you, Arnold!


1 comment:

  1. Rebecca please answer the comments! Iallafall några! Jag har köpt en stor spargris och sparar alla femkronor jag får i växel för att komma och hälsa på i februari.. // ??

    ReplyDelete