Wednesday, August 26, 2009

At the pool.

Nu har jag inte skrivit på länge. Det har varit så mycket att göra! Jag och Johan hittade en lägenhet i söndags och flyttade in i måndags. En jättefin lägenhet, tvåa, med utsikt över Hollywood Hills och LA. Vi har pool, gym och gated parking. Det är jättefint! De två senaste dagarna har gått åt till att inhandla möbler från IKEA och Target. Än så länge har vi tv, soffa, soffbord och luftmadrass. Idag ska vi kolla efter en säng. I måndagskväll var vi hemma hos min familj i OC. Så otroligt roligt att träffa barnen igen! Vi hade jättekul och ska snart tillbaka igen. Nä, nu vill jag faktiskt sola lite. Sommaren är verkligen här!

3 comments:

  1. Kan du inte skicka nå bilder på lägenheten?
    Fy va ni har det bra :)
    Pusss

    ReplyDelete
  2. Hallu raring!

    Lovisa tipsade mig om din fina blogg =) jättekul att läsa!

    Puss å kram från Jonna

    ReplyDelete
  3. men lyckans ostar!! verkar gå hur bra som helst med allt! håller med elin, lägg ut lite bilder!!

    ha det så himla bra!! puss & kram

    ReplyDelete