Saturday, August 29, 2009

Happy!

Life's so wonderful. Idag skiner solen, som vanligt, och jag och mannen min har en heldag vid poolen. Snart ska jag gå upp och fixa lite lunch. Gårdagen spenderade vi på DMV i Compton. Det är Sim som tipsat om stället, för det går fort. Johan klarade körkortet och Tereza klarade skrivtestet! Vi firade med WingStop och en trip till downtown Long Beach. Dagens bästa är att mamma och Hanna kommer och hälsar på redan i oktober! Här är några random bilder från veckorna som gått. På måndag börjar skolan! Spännande! Lilla killen här nedanför är Gojo, som vi hälsade på i Sacramento sen Tereza, Johan på CPK och utsikten från vår lägenhet.


























3 comments:

  1. Hej gumman!
    Vi längtar såå att få se er och ert nya hem!
    Kramar

    ReplyDelete
  2. åh, jag saknar LA! kommer så fort pengar finns :)
    många pussar & kramar till dig!! pussa T från mig ;)

    ReplyDelete
  3. Älskade vänner! Jag gläder mig med er! Ert nya hem - vilken fin lägenhet det ser ut att vara och utsikten var ju fin också! Och kurserna, Rebeccas, verkar ju bli bra också! Ska bli kul att höra om Johans också se'n. Kram, kram!

    ReplyDelete