Thursday, August 13, 2009

In LA.

Nu är jag framme här i värmen. Sitter just nu på Panera Bread och har ätit bästa jordgubbssalladen med Tereza. Det är faktiskt lite mulet ute vilket är chockerande, men varmt. Kom sent igår och hann inte göra så mycket mer än att prata och ha mysigt. Idag skulle jag till skolan egentligen, men det tog så lång tid och GPSen visade helt fel väg så vi kom fel och hann inte. Jag har mailat skolan nu och hoppas att det ordnar sig. Tereza ska på en job interview nu om en timme typ och den är i Costa Mesa, Orange County. Så vi har åkt ner till mina gamla hemtrakter och det är där vi är och äter nu. Saknar min man otroligt mycket. Ska bli så underbart när han kommer hit. Tereza ska göra intervjun och sen ska vi åka upp till Santa Monica College bara för att kolla in allt, så jag vet var jag ska gå på måndag. See ya soon!

2 comments:

  1. I'll be there soon. can't wait! ;)

    ReplyDelete
  2. Åh, fatta att du är där nu!!
    Ni kommer få det så himla bra...
    Pusss puss

    ReplyDelete