Tuesday, August 11, 2009

Finn Fem Rätt!

Nu är det snart dags, bara några timmar kvar i Sverige. Förhoppningsvis kan jag åka imorgon. Det har varit lite strul med visumet, det har inte kommit än. Men jag ska stå på postterminalen halv sju och så har jag en insider som ska kolla om det kommit då. Om det kommit så ska min man burna ner till Arlanda så att jag hinner på flyget. Om inte så får jag några extra dagar i Sverige. Min sommar i Sverige har varit helt underbar! Jag har sådana underbara vänner och familj! Delar med mig av min sommar i bilder. Har hänt alldeles för mycket för att hinna förklara. Adios, Sweden! I'm leaving on a jetplane, don't know when I'll be back again. Oh babe, I LOVE to go!

1 comment:

  1. Nu har jag dig på min bloggkoll...
    ska fäölja dig varje dag ;)
    pussss lullen

    (hoppas resan gått bra)

    ReplyDelete