Monday, August 17, 2009

Still Going Strong

Idag var första dagen i skolan. Väldigt intressant, ska bli så roligt att börja skolan. Nu sitter jag och T på Starbucks och förbereder för mitt prov imorgon. Vi får se hur det går. SMC är överbefolkat av svenskar. Mitt bilsökande fortsätter, tills vidare har jag Pontus. Nu vet jag var jag kan leta efter bil. Ska kolla upp det imorgon. Igår var jag, T och Sim på Irvine Spectrum och shoppade skrivböcker. Var så underbart att vara tillbaka! Fina, fina OC alltså. Nu måste jag sätta igång med matten igen. Vi får verkligen se hur det går imorgon. Godnatt!


Snyggaste tidningen på länge köpte jag idag.

2 comments:

  1. hoppas provet gick bra!! och att allt annat runtomkring också går bra! hur går billetandet..? :) puss & kram!!

    ReplyDelete
  2. jessica är så snygg !!!

    ReplyDelete