Monday, September 14, 2009

En vanlig måndag.

Idag har jag varit i skolan och lärt mig massa nya och roliga saker. Jag fick 10 poäng av 10 möjliga på första hemläxan, så jag är nöjd. När jag kom hem hade mannen lagat lasagne och så gick vi till Hollywood & Highland för att kolla på Kelly Clarkson. Vi hade hört talas om en gratiskonsert hon skulle ha. Det var för inspelning av Jimmy Kimmel Live, så hon sjöng några sånger som skulle vara med i tv och sen hade hon en konsert. Hon är så otroligt bra på att sjunga. Lätt en av de bästa ever. Hon sjöng alla favoriter och det var så bra! Nu ska jag gå och lägga mig för att åka tidigt till skolan imorgon. Jag ska träffa Sandra och äta lunch, sen plugga lite inför lektionerna imorgon. Jag har ett Exam också i Speech. Men det ska nog gå bra. Hoppas alla mår bra! Peace! Vi har även kört dödsrundan i Runyon Canyon idag, underbart men jobbigt.




Kelly!


5 comments:

  1. en vanlig måndag lixom ;) min måndag bestod av morgonprommis till bodins, fika med fanny, städa lägenheten och middag på helt enkelt :)
    pusss min darling!

    ReplyDelete
  2. hihi en vanlig måndag i hollywood ;) vilken grym utsikt!! kul när du lägger upp lite bilder becca :) ha en bra dag puss!

    ReplyDelete
  3. Ja vilket liv, haha!!! =) grymt, live it, love it!!!! Puusss

    ReplyDelete
  4. sms GILLAS ! :D
    en helt VANLIG måndag som är så , då kan man inte klaga ;)
    KÄRLEK

    ReplyDelete
  5. du , när du och johan la ut grejjer på tradera ... fick ni allt sålt ? tror du det lönar sig ? puss igen

    ReplyDelete