Tuesday, September 1, 2009

First day at SMC!

Igår var min första dag på SMC. Det gick utmärkt. Jag har bra lärare i både English 1 och Counseling 11. Dessa kurser ska jag läsa den här terminen: de som jag nyss nämnde, Psychology 1, American Art History och Speech 1. Jag fick inte mina förstahandsval den här terminen men nästa termin kommer jag att kunna välja kurser tidigare och få flera Political Science kurser. Nu ska jag och mannen äta frukost och titta på Happy Gilmore. Idag ska vi få Prison Break. Vi har beställt Netflix, ett sätt att hyra film. Man betalar 14 dollar i månaden och så skickar de två filmer, när man sett färdigt dem så skickar man tillbaka dem och får två nya. Superbra! Vad gulliga alla är med kommentarer! I love it! Jag blir så glad!



1 comment:

  1. Åh, så kul :) måste kännas betydligt roligare att börja plugga i ett nytt land! Låter som om du ska läsa intressanta kurser :)

    ReplyDelete