Tuesday, September 15, 2009

Oh My God!

Läste nu hur mitt förra inlägg såg ut. Jag var väldigt trött när jag skrev det och mitt batteri på datorn höll på att dö. Vilket gjorde att jag skrev väldigt hattigt, om nu det är ett ord. Idag har jag varit på skolan hela dagen. Jag har en fem timmars håltimme på tisdagar och idag har jag fått mycket gjort. Jag har till och med skrivit ett helt tal! Om två veckor ska jag hålla mitt första tal i Speech 1 och det på 7 minuter. Jag hoppas det går bra! Anyway, jag glömde säga en sak igår. Här i USA säger folk till om de tycker att något är fel. Innan Kelly Clarkson skulle uppträda igår så spelade de några låtar. I och med vad Kanye West gjorde på VMAs så började alla att bua! Arrangörerna bytte till Taylor Swifts låt istället och alla jublade! That's how they do it in Cali. I like it. Kanye verkar inte vara så smart.
Godaste kakan/tårtan jag ätit på länge. Red Velvet Cake. Yum!

2 comments:

  1. Smarrig tårta ... mmmmm. Den är du värd efter strongt utnyttjande av håltimmarna. Tror aldrig
    jag hade nån sån effektiv elev!
    Här (vi är fortf. i stugan) har vi det skönt
    och vi skickar soliga hälsningar till älsklingarna i Californien!! mormor G

    ReplyDelete
  2. Hej Becka! Har du kvar ditt mob nr? har smsat dig men vet inte om du har kvar nr.
    Gud va ja saknar er!! Vi måste skaffa skype så vi kan prata=) har lite frågor om du förstår=) Puss!

    ReplyDelete