Thursday, September 3, 2009

Hettma!

Här är det varmt och skönt! Detta DMV är ett under i sig, det är dit man går för att registrera bilen eller ta körkort. Det har blivit massa strul med bilen, men nu ser det ut att ordna sig. Vi får åka till DMV i Compton nästa vecka. Där är det bäst och snabbast service. Jag och min man har spenderat två timmar i bilen idag på grund av all traffic. Det är tur att jag inte går i skolan samma tider varje dag och att jag inte slutar vid rush hour. Anyway, nu har vi precis käkat Jack in the Box och ska hänga här hemma. Johan har för i övrigt börjat inse att det kanske är ganska nyttigt med hamburgare och curly fries ändå. Imorgon har jag en lektion och sen är jag ledig tre dagar! Labor Day på måndag. Jag köpte min Halloween costume igår! Den är jättefin! Godnatt! Fortfarande väldigt kul med kommentarer! ;)

Jag hemma på våran lilla gata. Inlägget är väldigt osammanhängande idag känner jag, men jag är så trött! Vi hörs snart igen!

3 comments:

  1. Hihi jag hoppas du ska vara en pumpa ;)
    Oh hysteriska USA med allt, love it! Kul att du verkar trivas bra i skolan och allt verkar ju gå bra før er, sweet as!!! American wannabes ;) hihi ska JAG sæga :P
    Love ye guys!!! XXXX yane

    ReplyDelete
  2. Oh, va ska du vara?
    Typ den här tiden jag var hos dig ju. Halloween!
    Önskar att jag var hos er nu :)
    Pusss

    ReplyDelete
  3. åh va blir de för skoj du ska vara?
    håll det inte hemligt ända till halloween, de är såå längt dit! puss&kram!

    ReplyDelete