Saturday, September 12, 2009

Long Time No See

Jag är verkligen dålig på att uppdatera måste jag erkänna. Vi har inte internet hemma, så jag får skylla på det. Sedan jag skrev sist så har en snubbe rappat för mig i hissen, jag har varit i skolan och lärt mig massor om Freud, Jung med mera, bilen är äntligen helt min och det har varit många sköna kvällar i jacuzzin. Tiden går så fort, nu är det helg igen. Igår kväll var jag och min man ner till the Grove en sväng och hade det romantiskt. Idag har vi svettats i Runyon Canyon (njutit av utsikten över LA), ätit bagels och druckit Coffee Bean, hängt vid poolen, pratat med kära mormor, kollat på the Office season 5 och tvättat. Livet skulle inte kunna bli bättre om man säger så. Nu ska jag ta mig ett dopp i jacuzzin. So long, vänner!



Efter mycket tjat om bilder på lägenheten så kommer en här. Så här fint var det i vårat vardagsrum första kvällen när vi flyttat in. Visst har vi det fint?

2 comments:

  1. haha, jätte fint... skön avslappnad inredning ;) funkade det inte för dig att ta emot mina sms?
    pusss

    ReplyDelete
  2. Hej gumman!
    Vi får väl packa med oss lite inredning...ska bli såå kul att se er och nya lghten!
    Farmor har tel.123001. Massor av kramar till er båda från oss alla!!

    ReplyDelete