Sunday, September 6, 2009

Labor Day!

Det är härligt med lov! Imorgon är alla lediga. Igår åkte jag och mannen ner till min underbara american grandma and grandpa. Vi fick två jättefina stolar av dem, antika till och med, som de inte behöver längre. Och lite köksgrejer. Vi hängde med dem ett tag och sen kom Kaitlyn, Ryland och Lisa dit. Vi fick lunch och lekte med barnen. De är så himla söta, så stora! Kaitlyn pratar hela tiden och är väldigt bestämd. Ryland är lite blyg, men han gillar när jag pussar och kramar honom. Mina älskade små barn! Det känns så bra att bo nära dem igen. Igårkväll följde Sim och Tereza med hem till oss och nu ligger vi vid poolen, drickar mimosas och bara har det alldeles underbart. Det börjar bli lite kyligare nu. Eller ja, helt perfekt helt enkelt. Den här veckan har det varit 30 grader varmt på nätterna också. Min Halloween costume ser ut så här:

Puss på er alla!

4 comments:

  1. låter som en härlig dag :)

    klockren outfit till halloween, kommer du bära upp bra! kram på dig!!

    ReplyDelete
  2. va mysigt ni har det... :)
    puss

    ReplyDelete
  3. HI THERE,LOVE,
    ursnygg blir du i din Halloween costume - var rädd att du skulle klä ut dej till en pumpa,,,Hälsa mannen !
    Fortsätt att ha det SKÖÖÖÖNT !
    kramar från mf och mm

    ReplyDelete
  4. men du, jag längtar så jag dör !!! :)
    då måste jag ju också vara nånting på halloween !!
    hinner ´jag hitta nått där ? är vi där på halloween fressten ? kommer bli SÅÅ kul ! :D:D KÖSS

    ReplyDelete