Wednesday, September 30, 2009

I know, I know

Jag är dålig på det här med uppdatering. Men det har varit så mycket i skolan. Plus att jag och min man nu äntligen kollat färdigt på Prison Break. Spännande, men slutet var inte bra. Idag har vi fått tv. Det kom en cable guy och installerade en box, och till Johans glädje har vi kanske 40 sportkanaler. Vi har till och med kanaler som visar Champions League. Till min stora besvikelse så prioriteras fotbollsmatcher framför program som Access Hollywood. Ikväll ska vi kolla in Courtney Cox's nya serie Cougar Town. Det ska bli kul! Förra veckan hade vi ett moment, och åt på El Coyote. För er som inte vet, så äter Jessica Simpson där i Newlyweds. Väldigt god mexikansk mat! Yum! Nu ska jag plugga lite och sen dra mig iväg till skolan, om jag kan lämna tv:n vill säga. Hej!



På SMC

2 comments:

  1. Jaja ni lever ert dröm liv i glamorös hollywood medans oss andra här i svedala får stå ut med att kylan biter sig på och löven faller... Visst fint med alla färger men hallå det går mot mörka tider, depp depp! Köpte en höst jacka igår, minns inte när det senast hände, jag är på fel plats :P hehe! Och Becca inte ett ord om vad som händer i prison, u woud regret ;) haha!!! Inte bitter jag inte, nä för det är jag inte! I love ye guys and wish u all the best!!!!!!!! Saknar er sweet nuts =) XXXX

    ReplyDelete
  2. finaste människorna :) /ruth

    ReplyDelete