Friday, October 2, 2009

We live in the US, right?

Fredag! Underbart! Veckorna bara rullar på. Igår fick jag tillbaka mitt första psykologiprov och jag fick 44 av 43. Det låter konstigt, men det var 48 frågor och läraren räknade bort 5. Jag hade bara fyra fel så jag fick extra credit för min sista poäng. Jag blev så glad! Idag är det lite mulet, men jag ska snart åka till skolan. För omväxlings skull så är min man redan på väg till sin skola. Det är så roligt att inte vara ensam om att behöva åka iväg till skolan. Imorgon blir det en beach dag! Det börjar bli lite kallare här också, så vi måste passa på. Huntington Beach blir det. TGIF!


1 comment:

  1. Å bada för mig med, finns inget underbarare än bada, känslan att hoppa i vatten är grym, kan inte beskriva med ord ;) Ok översättning jag saknar att bada!!!
    Du är grym darling, klockers på provet!!! U def rock :D
    Känner att mina kommentarer alltid e så givande :P haha men man vill ju att folk ska kommentera så ja gört ba, rätt upp och ner ba liksom!!!! I love you =) Pusss o kram

    ReplyDelete