Monday, October 26, 2009

Finbesök!

Vad roligt vi har haft det nu när mamma och Hanna är här. Det är bara så tråkigt att gå i skolan samtidigt. Imorgon ska jag ha mitt andra tal, och efter det så lugnar det ner sig lite och jag kan njuta med mamma och Hanna. Vi har hunnit med mycket dock. Igår var vi ner till Saddleback Church, och det var så härligt att vara tillbaka. Annars har vi varit på Beverly Center, Universal Studios, Irvine Spectrum, Sherman Oaks och lite till. Vi fick åka in på Wisteria Lane, till mammas stora glädje! Nu ska jag skriva färdigt mitt tal, så att jag kan öva hela kvällen! Idag är det varmt och skönt här i Cali.

5 comments:

  1. åh jag vill oxå vara hos dig och johan och hälsa på :)
    pusss

    ReplyDelete
  2. åh fina du :) va kul med sverigebesök! hälsa familjen, puss /Ruth

    ReplyDelete
  3. Härligt att se dig! Hälsa alla i familjen! Puss o kram! Mostis

    ReplyDelete
  4. Va najjs =) Hoppas ni har det super mys med mamsen o Hanna!!! =) Jag får längta till jul istället! Pusss

    ReplyDelete
  5. Du är så fin,Becca! Kul att ni har det så häftigt tillsammans med mor och syster!
    Love and blessings, morfar och mormor

    ReplyDelete