Wednesday, October 28, 2009

In the city of Angels.

Idag var jag i skolan, och mamma och Hanna följde med. Jag fick tillbaka mitt Midterm! Usch, vad jag var nervös! Men jag fick fullpott! 25 av 25. Jag blev så lycklig! Jag tror att min lärare gillar mig. Tidigare idag gick jag, mamma och Hanna i Runyon Canyon, världens bästa träningsställe. Johan har troligtvis fått svinsmittan och jag måste vaccinera mig nu så fort som möjligt. Jag ska fixa det på skolan imorgon. Imorgon ska jag, Hanna och mamma åka runt lite i Beverly Hills och sen åka till Griffith Park. Gäller att få in så mycket som möjligt när de är här och hälsar på. Bara några dagar kvar nu. Snart ska jag och Johan gå på Hanson! Yes!

My lovely Runyon Canyon!

1 comment:

  1. åh va duktig du är världens bästa becca!!!
    pusss!
    hälsa sjuklingen...

    ReplyDelete