Wednesday, October 7, 2009

I think I'm falling in love with...

Nu sitter jag på skolan och väntar på att min English 1 ska börja. Mormor skrev till mig och frågade om allt är en dans på rosor här borta. Lite så känns det faktiskt som att det är. Men självklart är man inte på bästa humör varje dag och nu när hösten har kommit så gör det ont i halsen. Och ibland så är man nervös om pengarna ska räcka. Bortsett från allt detta så är det nog en dans på rosor. Varje dag när jag åker till skolan så ler jag och tänker på hur tacksam jag är som får vara här. Alla små grejer som betyder så mycket. Jag åker varje dag förbi LA Ink, och när det är svarta hängen för ingången så vet jag att de spelar in nya avsnitt. Varje dag när jag åker hem från skolan ser jag Hollywood-skylten, vilket alltid känns lite magiskt hur många gånger jag än sett den. Bara en sån sak att man kan åka till Target när man vill, vilken lycka! Nu skrattar väl Gun (du får gärna komma över på en Starbucks)! LA är magiskt, det finns inget ställe som det här. Jag är kär i LA! Hoppas ni mår bra. Nu ska jag gå till min class.


2 comments:

  1. GRYMT grymt grymt :D
    Dansa vidare =) hoppas rosorna är vita för det är ju finast!!!! ;)
    Love u love ur man and i love la i think =) x

    ReplyDelete
  2. Åh beccis du är såå fin!
    Det är så kul att läsa om vad ni har för er!

    Jag och Anders har bestämt att vi ska till USA en månad i sommar, så mååååste vi ses!

    PUSS och KRAM

    ReplyDelete