Saturday, October 31, 2009

Happy Halloween!

Äntligen är det Halloween! Allt är så roligt här. Kiis FM har bytt namn till Sick FM och spelar Ghostbusters. Imorse var vi till Ralphs, och människor laddar verkligen upp för ikväll. Vissa har Halloween-kostymer på sig redan nu på morgonen. Idag är det varmt igen, vilket är härligt! Snart ska mamma, Hanna och jag bege oss ner till OC och familjen Stone. Vi ska äta middag och sen gå trick or treat. Jag ska ta kort på barnen nu tänkte jag, så lägger jag upp det här. Jag ska bli bättre på det här med bilder, jag lovar! Jag gillade era kommentarer, babes. Jag lovar att jag ska skriva mer om min man också. Jag kan ju börja med att säga att han är fortfarande sjuk, så han får inte följa med till OC. Han är inte ledsen för det dock, för det är USC College Football på tv idag och massa skräckfilmer. På förmiddagen har det varit en Manchester United match, och det var ju bra för honom. Hoppas att ni får en underbar Halloween i Sverige! Halloween är verkligen mysigt, lite läskigt, men mysigt! Happy Halloween, people!

1 comment:

  1. Kos kos med familjen och halloween, vill se bilder på barnen och er =) Till och med jag var smått utklæædd, haha! Love ya miss ya nd all =) Puss

    ReplyDelete