Sunday, October 4, 2009

Lovely!

Jag älskar dina kommentarer, Yanie! Love, love, love! Blir alltid lika glad! Vi älskar dig också, jag hoppas att du kommer hit snart. Hösten har faktiskt börjat komma här, man skulle kunna ha en jacka på sig om man ville. Just nu sitter mannen och jag på ett Starbucks nära oss, jag studerar, han läser en bok. Det gick alldeles nyss in en kändis här. Jag vet inte vad hon heter men hon är med i Cougar Town, har varit med i Felicity. En fin tjej i alla fall. Johans första reaktion var: Hon är ju från Gävle! för att han kände igen henne. Vi har varit i Hollywood för länge tror jag. Gårdagen var underbar i Huntington, jag somnade på stranden. Massa surfare, Jane!! Snart har jag hittat en amerikan åt dig. Livet är sannerligen underbart, jag vet inte hur jag ska kunna beskriva det bättre. Ikväll blir det sushi och Khloé and Kourtney take Miami säsongsfinal. Det är så skönt att slippa tänka ibland! Måste även tillägga att jag åt Salt Water Taffy igår och tänkte på dig, Lullen! Jag ska ta med lite hem till jul. Yum, yum!


5 comments:

  1. Haha ok fortsätter val då ;) Har ju aldrig i hela mitt liv spenderat så har mycket tid vid ett tangetbord, wierd huh, før jag ar ingen datanord :P Å har e d ju æ och ø, dryga att anvanda och annu jobbigare att trycka ¨sa det blir ett riktigt ä :P Hoppas ni antecknar! ;)
    SURFERS oh man, ta mig dit nu, knä svag for surfer mates :) en dag jane, en dag!
    Å kandisar haha jag skulle nog va som johan, ja menar ni vet hur kass ja e på att kanna igen folk så skulle ja råka gøra det skulle ja tro d va nån jag jobbat med eller så.... Haha LA kanske inte ar stallet før mig ;) Eller man kan kanske gøra annat dar än bara titta på the famous ones ;) Men jag vet ju några grabbar jag skulle kanna igen i alla fall! Fast just ja, kande ju inte igen KELLY SLATER nar han satt nagra meter ifrån oss på ett cafe.... dah! He s the man! Ja er verkar det ju inte gå nån nød på ;) Ska bli så kul att trafa er i jul!!!! Enjoy! Ps. Jag har køpt en jacka men fryser andå... :(
    I love ye guys! XXpussXX

    ReplyDelete
  2. det tackar man för ;)
    pusss

    ReplyDelete
  3. åh ni har det verkligen bra :) ta vara på värmen så länge ni har den, här börjar det bli riktigt kallt nu, brrr! mm-mm-mm, huntington beach me like! ;)

    ta hand om dig! puss!

    ReplyDelete
  4. Hej gumman! Va kul att ni verkar ha det så bra =) Här är det kallt men mysigt med hösten. Läste att du såg Kelly live...vill också! Många kramar!!! /Caroline

    ReplyDelete
  5. Hej på er ! vad ni har det underbart! Kul att det har ordnat sig så bra för er,njut av sommaren så länge den finns, här är ju kallt o höststormar på G!!! L är ute i fält, ligger i tält, lite skillnad!!!!Skulle gärna komma över, en starbucks är ju aldrig fel för att inte tala om the famous Target!!Tusen kramar till er båda från en av medlemmarna i "sex and the city"/G.

    ReplyDelete