Saturday, October 17, 2009

Hiking!


Underbart är livet! Nu är äntligen solen tillbaka, som jag har längtat. Efter regn kommer solsken... Igår var det 90 grader (30) och strålande sol. Igår hade jag mitt första prov i American Art History, det ska bli kul att se hur det gick nästa vecka. När jag kom hem från skolan kom My och Tereza hit. My är här och hälsar på från Florida, det var jättekul att träffas! i hängde vid poolen ett tag och sen blev det en låång middag på CPK. Så otroligt gott! Idag har jag och min man invigt kaféet på hörnet här i området, känns lite som ett Central Perk. Efter frukost så har vi hängt vid poolen. Imorgon kommer Caroline och Michaela hit och så ska vi hika i Griffith Park, nära Griffith Observatory. Är så härligt att kunna vara ute så mycket. Nu blir det CSI maraton, en favorit på lördagar.


3 comments:

  1. Ne nu får det vara nog! Du o johan bor ju dær och nu ær min væn sandra i santa monica med!!!! Cant take it! Hejdå! ;) Puusss

    Love ya still ;)

    ReplyDelete
  2. Vilken gullig blogg!!! Jag önskar er verkligen lycka till, och må himlens manna regna över er.. helst i form av $

    :)

    moster S

    ReplyDelete
  3. Åh vad jag blir avis hela tiden,å ja saknar er som bara den!!!
    Här händer det lite små saker som ja ej kan skriva här,men jag mejlar dig istället.hihih=)
    Love sabina

    ReplyDelete