Thursday, October 8, 2009

The Wedding!

Hihi. Ikväll är det the Office - the Wedding! Jim och Pam ska äntligen gifta sig! Men först är det Parks & Recreation, som också är superkul! De som har skapat the Office har gjort Parks & Recreation också. Idag fick jag mitt körkort! Numera har jag ett California ID. Jag trodde att jag skulle behöva köra upp, men det behövde jag inte. Jag är så glad att jag slapp! Idag har jag lärt mig att PMS är en social construction, alltså något vi har kommit på att det finns. Det är inte vetenskapligt bevisat att det finns något som heter PMS, och att man blir cranky. Så brudar, vi kan inte skylla på PMS längre! Det är kallt i Cali nu, men det är fortfarande soligt. Solbrillorna på! Nu tänker jag titta på tv.


3 comments:

  1. Hej Becca! Anna här. Värst vad du följer serier:) Den enda serien jag känner till är typ bonde söker fru hehe.. fast jag följer inte den:)Jo föresten svenska hollywood-fruar vet jag också, det brukar jag se:)

    ReplyDelete
  2. Serier o serier haha med tre norska kanaler går d inte att följa så mycket. Idol men nej nej nu är det spärrat det med :P Men du, kolla in Jamie Archer, på youtube x facor. Hans första audition är sjukt bra! Jag träffade på honom i london innan allt det hära ståhejet å han kallade mig strawberry cupcake.... Haha har nog han glömt sen länge men sjukt kul när ja kommer ihåg o sen ser han på x factor! Anyway darling enjoy o du nu är det inte länge till jul....eller!?!?? Pusss

    ReplyDelete
  3. Blogga mer sis!
    du, hårfärgen du ville att vi skulle köpa hos lotta.. kan inte vi köpa en i usa när vi kommer istället ? lotta säljer väl inte ens hårfärg ?
    puss

    ReplyDelete