Wednesday, January 27, 2010

Anniversary!


Snart (6 juni) firar min man och jag ett år som gifta. Vi har funderat länge på vad vi ska hitta på den dagen, och inte bestämt något än. Idag har jag kollat runt lite på hotell, och jag röstar för det här hotellet i San Diego. Närmare bestämt ligger det i La Jolla, väldigt fin del av San Diego. Jag har varit i La Jolla med min syster tidigare, men bara för dagen. Det vore verkligen inte helt fel att vakna upp till denna utsikt på sin bröllopsdag. Eller vad tror ni?

5 comments:

  1. GRYMT :D o rosa o BLÅASTE vattnet, go for it!!!! love u guys! Ni ær værda ett rosa hotell ;)
    Fast så snart ær 6 juni faktiskt INTE, ja kommer vara 26 lææææææængggggeeee till!!!!

    ReplyDelete
  2. JAA DET HOTELLET DÄR JESSICA SIMPSON HADE VARIT , HUH ?
    nu är din blogg hög prioriterad när jag läser den innan läxorna.. kiss hann

    ReplyDelete
  3. Tack! :D Det tycker jag också. Nää, okej då. Hahaha. Du fyller 27!! Snart 30, Jane!!!!!!! Hihihihihihi!!! Gammeltanten Jane! ;)

    Jaaa, precis!!! :D Hahaha, det låter bra. Snart är du här också!! PUSS!

    ReplyDelete
  4. Neeeej neeeeej neeeej Ja ær ung ung ung!!! længe till! Joline fyllde fem i onsdags så ja ringde o sa grattis nu ær du ju en gammal tant.Trodde hon skulle va blyg och inte sæga nå men hon brast ut NE d ær du som ær en gammal tant, gamla tant Jane :P BuhU!

    ReplyDelete