Tuesday, January 19, 2010

Change of Plans


Jag och min man hade tänkt att åka till Sverige i sommar. Men det ser ut som att jag måste ta sommarkurser för att kunna bli färdig till sommaren 2011, så då blir det lite svårt. Johan är ledig i juni och jag är ledig i augusti. Johan känner att han inte vill åka till Sverige lika gärna som jag vill, så det blir nog så att jag följer med min syster till Sverige i augusti och stannar 2 veckor. Sen om Johan ångrar sig och verkligen vill åka så åker han i juni. Tråkigt att vi inte kan åka samtidigt, men förhoppningsvis så kan vi vara i Sverige längre nästa sommar istället. Vi har inte bokat något än, så vi får se vad som händer. Jag hade velat vara i Sverige för att köra en favorit i repris på midsommar, men det får bli sommaren 2011 istället. Nu ska jag åka till ett shoppingcenter i Culver City med Becca. Fun, fun, fun!

3 comments:

  1. neeeeeeeeeej!!!
    jag som planerat grillat och öl på våran gård med dig och johan!
    tur att du kommer hem iaf :)
    pusss puss

    ReplyDelete
  2. ååh mysiga midsommar!! fin fint kort du!! :)

    ReplyDelete
  3. Men jag kommer i alla fall!! ;) Sen blir det nästa sommar ju!!! :D

    Ja, det var helt underbart!! :D Jag gillar också kortet!! Vi ser så snälla ut. Höhö.

    ReplyDelete