Wednesday, January 27, 2010

Solen!


Idag är det varmt ute! Redan 22 grader och solsken ute. Jag tänkte att jag skulle passa på att berätta om en rolig sak. Uppe i Runyon Canyon så finns det en gård med hästar och getter. Mitt i motionsspåret bara en liten bit från Hollywood. Getterna och hästarna har utsikt över LA och Hollywoodskylten, och väldigt fina spår att njuta av. Lyckligt lottade djur det där. Becca observerade igår att det såg väldigt svenskt ut. När vi sedan mötte en Volvo med Abba-stickers och en registreringsskylt som det stod SVENSKT på förstod vi. När bilen körde förbi så log mannen i bilen för att vi pratade svenska. Idag blev det inget Runyon för mig, blir kanske lite senare. Jag vill ligga i soffan ett tag till. Nu blir det serien Reba och sen lite Newlyweds.

8 comments:

  1. Saa festlig - jeg studerer Political Science på CLU:)

    ReplyDelete
  2. Åååå dær kanske vi oxå ska ha vår framtida hæstgård dårå ;) puss

    ReplyDelete
  3. Ja, jag har faktiskt tänkt på det också. ;) Nånstans i Cali bara. :D

    ReplyDelete
  4. Jag måste säga - t.o.m. jag har börjat längta efter att uppleva Calif.! Att se ert hem och era ställen är ju självklart det främsta. Lugn - jag har ju inga pengar till det, men det är så roligt att läsa era bloggar. Mostis

    ReplyDelete
  5. Ja bara den ær i krokarna dær liksom, o jag vill ha en "anne på grønkulla" veranda på mitt hus =) O så många "hillis" ;)
    A dream!

    ReplyDelete
  6. Mostis: Det är klart att du får komma hit och hälsa på!! Det vore bara roligt!! :D

    Jaaa, verkligen en dröm!!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. Å, tack Becca!!! Du är alltid så generös och gullig. Vi får se hur det går - man ska aldrig säga aldrig. Mostis

    ReplyDelete