Tuesday, January 26, 2010

My Twin!


Det blev middag på El Coyote med Becca och Johan. Becca och jag är läskigt lika för det mesta. Till och med Johans lärare kallade oss för twins. Vi tycker lika om det mesta, eller allt, våra personligheter är väldigt lika, vi har använt samma parfymer hela livet, våra föräldrar har exakt samma jobb, våra systrar heter Hanna. Ja, listan fortsätter. Det känns som att vi har känt varandra hela livet. Jag har väl helt enkelt hittat min tvilling. Gud tyckte nog att vi blev så bra så han ville ha två av oss. Nu ska jag se på the Office och sen gå och lägga mig. Imorgon ska jag kolla på film, fixa naglarna, gymma och simma. Härligt värre! Godnatt!

2 comments:

  1. Haha va goa ni ær :) super twins!

    ReplyDelete
  2. Känner mig lite ambivalent.Tänka sig hur det skulle vara med Becca-åttlingar eller så ...För mig är DU unik!!!mormor

    ReplyDelete