Saturday, January 30, 2010

Saturday Night!


Egentligen skulle vi ha åkt på The California State Championship i cheerleading idag, men Lisa tyckte att det var bättre att vi kom imorgon istället. Tjejen i min au pair familj ska vara med och tävla, och Lisa är hennes mamma. Ska bli så otroligt roligt! Kommer att vara som Bring It On filmen ungefär. På vägen hem från the Grove köpte vi med oss Wingstop, och vi hann med att se slutet på Miss America. Jag hade gärna sett hela men nu blir det filmen Superbad istället. Ska försöka somna tidigt, för jag vill hinna med kyrkan innan tävlingen imorgon. Hoppas ni haft en underbar dag!

4 comments:

  1. Hejsan! Har en fråga: Hur är vädret i LA under februari månad? Går det att bada och borde man packa ner vårkläder eller blir det för kallt? Mvh Lina :)

    ReplyDelete
  2. Såg Johans bror dela ut pris på "Local Heroes Galan" igår, vilket förövrigt var en mycket trevlig tillställning :) Kul att det händer lite här i Gävle med ;)

    ReplyDelete
  3. Hej Lina!

    Det brukar vara ganska varmt i februari. Men det jag lärt mig om LA-vädret är att det inte går att lita på. Så ta med kläder som för svensk sommar. Kan vara bra att ha en kofta/jacka på kvällen och inte bara sandaler och sommarklänningar. Självklart kan det bli 30 grader på dagen och strålande sol, så några sommarklänningar kan vara bra att ha. ;) Om det regnar är det alltid kallare, men en tröja och jeans borde räcka. :D Hoppas det hjälpte lite! ;) Jag försöker fortfarande förstå mig på vädret här. ;)

    Me too, sis! ;)

    Vad roligt! Det lät verkligen som en kul tillställning!! Coolt! ;)

    ReplyDelete