Tuesday, January 19, 2010

Godmorgon, regnet!


Samma tråkiga väder idag igen. Jag vet att jag inte ska klaga, för det är sol nästan jämt här. Men när man är van med att det är sol så blir man ärligt talat lite ledsen när det inte är det. Det finns helt plötsligt så mycket som man inte kan göra. Jag och Becca hade tänkt att åka till Getty Museum idag, men då måste man vara utomhus och det går ju inte idag. Vi får göra det bästa av dagen ändå. Blir nog att åka till något shoppingcenter, och sen Taco Tuesday på Duke's. Vi får se! Jag berättar sen.

7 comments:

  1. Tack :)Det var sa trevligt dar sist. Maste saga att jag ar for the grove, lust att aka dit nan dag? SF var great!

    ReplyDelete
  2. Va fin du är!
    Jag vill oxå vara med dig och äta Taco Tuseday!
    Pusss

    ReplyDelete
  3. Absolut! Det vore jättekul! Vi får bestämma en dag bara! Vad kul!! Ni får berätta allt sen!

    Tack, vad söt du är! Jaa, jag tycker du ska komma hit och följa med oss ikväll. ;) Puss!!

    ReplyDelete
  4. getty....åh, kanske en av dom finaste platserna jag har varit på :)

    ReplyDelete
  5. Jaa, det är verkligen helt underbart där. Men inget ställe man vill vara på när det regnar direkt. ;) Hehehe.

    ReplyDelete
  6. Guah va fint sminkad du var här! Jätte tjusigt!!
    <3

    ReplyDelete