Tuesday, January 19, 2010

The Duke


Efter shopping så drog vi vidare ut till Malibu där Johan mötte oss. De har Fish Tacos för 2.50 dollar på Duke's på tisdagkvällar. Otroligt gott och jag älskar Duke's. Värsta surfarhaket. Tisdagar på Duke's ska bli vår tradition. Jag kan åka dit när jag slutat skolan och träffa Becca för en middag. Nu är det kallt ute, men snart så kommer man kunna sitta på verandan alldeles över vågorna och njuta av kvällsluften. Malibu är verkligen helt underbart! Där ska jag spendera många dagar i vår och sommar. Nu ska jag sova! See you tomorrow!

2 comments:

  1. Man blir verkligen sugen att åka till Cali när man läser din blogg ;) Gustav bodde ju i San Diego ett år och gjorde lumpen/jobbade åt svenska militären, men tyvärr hade jag inte tid eller råd att åka dit.. förhoppningsvis kommer vi åka till USA en sväng nästa år :)

    Jag har inte börjat läsa boken än, ska nog göra det ikväll :)

    ReplyDelete
  2. Se dær ja, surfar hak :D weeee!!!!!

    ReplyDelete