Wednesday, January 20, 2010

Deppigt Värre


Jag känner att jag börjat deppa så mycket här, i och med vädret. Jag bara klagar på regnet. Idag fortsätter det dock och många har fått evakueras från sina hem. I OC har de varit tornados till och med. Jag tycker synd om Johan som måste ut(det går inte att gå ut utan att bli helt blöt), men jag tänker faktiskt hålla mig inne hela dagen idag. Hade tänkt att gymma, men jag känner att jag börjar bli sjuk så jag skippar nog det. Usch! Nu blir det Today på NBC och mitt gröna morgonthé. Bilden är från igår.

3 comments:

  1. då deppar vi tillsammans, här börjar slasket komma !! =(
    hehe.
    du jag tänkte på om johan inte vill åka hem i sommar kommer jag lite senare tror jag.. men han vet inte förrän i sommar eller ?Pusspusspuss!!

    ReplyDelete
  2. Usch då!!

    Okej, men jag ska prata med honom om det!! Annars så har jag ju Becca här också. Så om du vill komma senare så kan du det! ;) Puss puss!!

    ReplyDelete
  3. Deppa inte, peppa istallet! Efter regn kommer solsken, min kare hustru. Du ska vara glad att du slipper vandra upp och ner for Hollywood Boulevard i det har vadret... fuktig ar vad man blir. Ses snart!
    Mycket loooove

    ReplyDelete