Sunday, January 31, 2010

Back to Hollywood


På något konstigt sätt så hoppar alltid mitt hjärta till när jag ser skyltarna mot Hollywood, eller självaste skylten. Trots att jag nästan ser den varje dag, så gör hjärtat små glädjeskutt varje morgon. Jag älskar att bo här, och jag tror aldrig att jag fullt kommer kunna förstå att jag gör det. Grammy Awards såg jag och mannen i sällskap av Becca, Adam, Arvid och Madison. Nu har alla gått/åkt hem. Dags att sova med andra ord! Sleep tight, everyone!

5 comments:

  1. So so so happy for you :D Ska berætta før dig att du BOR VERKLIGEN i Hollywood, hur coolt ær inte det!!! Och jag ælskar att læsa din blogg varje morron, underhållning och drøm! Love ya!

    ReplyDelete
  2. det alltid så mysigt hemma hos er...! tack för go kväll! och för att ni är så goa.....!
    PUSS

    ReplyDelete
  3. Hihihi, jag älskar att du älskar att läsa min blogg. ;) Det värmer!!! :D Jag älskar också att du kommenterar!! Jag blir alltid lika glad. :D

    Men Becky, din tönt. ;) Eller tant ska jag väl säga. :D Tack själv!! Jag skrev en kommentar på din blogg samtidigt som du skrev på min. Telepati! :D Puss och godnatt!!

    ReplyDelete
  4. Oh, jag saknar redan LA-livet! Här är det sjukt kallt och allt för mycket snö! Tack för alla mysiga gånger i lägenheten. Hälsa din man! kram

    ReplyDelete
  5. Vad skönt att ni kom hem säkert!!! Ja, det blir verkligen en temperaturchock när man kommer till Sverige!! Tack själv!! ;)

    ReplyDelete