Sunday, January 17, 2010

American Girl Place

Jag mötte upp Ellie, Kaitlyn, Lisa och Kelley på the Grove tidigare idag för middag. Vi var även in på American Girl Place. Det är en väldigt stor affär för dockor. Man kan köpa en docka som ser ut som en själv eller en docka som har en egen historia. Sen finns det olika tillbehör till varje docka. Du kan till exempel köpa matchande kläder till din dotter och hennes docka. Sen har de en biosalong för småtjejer och deras dockor. Om jag hade varit liten så hade det här varit mitt paradis. De hade även en hårsalong för dockorna. Ett helt litet land för dockor kan man säga. Ellie och Kaitlyn älskade det och ville ha alla dockor, precis som jag skulle ha varit i deras ålder.

3 comments:

  1. Hihi jag ælskar usa och deras galna øverdrivna grejeer!!!Ska bli så kul att en dag få se allt!!!! =) Hihi du ær ju værsta LA guiden nu ju ;)

    ReplyDelete
  2. Jag älskade att göra en egen nalle när jag och gustav var i london 2006, så jag kan föreställa mig hur det skulle vara att vara en liten flicka i den butiken ;D

    ReplyDelete
  3. Jaa, jag med!!! Hahaha. Njaa. ;) Jag har mycket kvar att lära. :D

    Ja, nallar är också så mysigt. Var det Build-A-Bear ni var på? Ja, tänk alltså om man var liten. Man skulle svimma typ. :D

    ReplyDelete