Tuesday, February 16, 2010

Changes Are Good


Okej, nu händer det mycket på skolfronten. Jag har droppat matten och baletten. Baletten är på en så dum tid. Jag börjar 07.45 på morgonen och slutar inte förrän 06.35 på kvällen, så det skulle ha blivit en jättelång dag nu när jag inte ens har matten emellan där. Istället ska jag crasha, som det så fint heter, en Political Science 1 klass. Man går till klassen fastän man inte registrerat sig för den och kollar om man kan få lägga till den. Oftast låter läraren några stycken lägga till. Och om inte det funkar med den imorgon, så ska jag och Becca crasha en likadan klass tillsammans på måndag. Be gärna för mig att allt ska ordna sig med klasser och att det ska bli rätt! Just nu kände jag bara att allt blev för mycket, och jag var tvungen att ändra om. Nu hoppas jag bara att allt funkar, för som internationell student måste jag ha en till klass.

3 comments:

  1. It will all work out!!!!! =) Førsøker ge lite positivitet ;) PUSS søtis

    ReplyDelete
  2. mmm, ska be om det bästa för dej! allt är möjligt, rätt sak i rätt tid bara!;) kramar, Cicci

    ReplyDelete
  3. Instämmer med Cicci!!! Mormor

    ReplyDelete