Saturday, February 13, 2010

Sommar!


Nu är det officiellt sommar, eller vår rättare sagt. Varmt, strålande sol och häng vid poolen. Min man brukar alltid säga att det känns som att vi får en resa utomlands varje helg, och det enda vi behöver göra är att ta hissen ner till poolen eller bilen ut till stranden. Så underbart! Nu ska snart jag och min man marinera fläskfilé och göra potatis i ugn. Ikväll blir det grillat och bad i jacuzzin. Vi får även sällskap av Adam och Arvid. Men först blir det lite mer 90210.

3 comments:

  1. ENJOY it =) Låter minst sagt UNDERBART!!!! Skojjar inte när jag säger att jag längtar till sommarn mer än nånsin, vintern har vare längre än på länge i år med så kanske har nåt att säga ;) Men desto mera njutning av den första grillningen som kommer ;) Btw satt igår lördag kväll ensam hemma (skönt faktiskt) lästa om massa utbildnings grejs, inspirerad! Stora planer nu ;) Mailat med en super gullig tjej på SMC med, så ja kan gör mina två första år där ändå kanske men jag får se för det finns mera kurser på long beach... Hmm mera reserach :) Njut av solen nu och vi drar igång värme fläkten här så vi inte fryser ihjäl här inne ;) HAPPY VALENTINE!!!! <3

    ReplyDelete
  2. Det kändes ju härligt.. jag och may åkte alltså när sommaren började! AJDÅ! Hoppas du mår bra rebecca :) Jag är förresten dö-sugen på att komma tillbaka i sommar! vill vill vill

    ReplyDelete
  3. Vad roligt!!!! Ååååh, då kan vi luncha på skolan tillsammans!! ;) Ja, gör lite mer research innan du bestämmer dig. Du har ju tid på dig! Puss puss!!!

    ReplyDelete