Monday, February 15, 2010

Kolla In


Nu har jag sorterat mina inlägg i etiketter. Du hittar dem här till höger och de heter namn som Familj, Bali, Los Angeles, Hollywood, SMC och så vidare. Till exempel så hamnar det här inlägget under Bröllop, eftersom det är en bild från bröllopet. Om ni vill hitta något fort, som till exempel information om Santa Monica College, så klickar ni bara på SMC och får upp alla inlägg som handlar om min skola och utbildning. Jag har helt enkelt förenklat hur ni kan läsa min blogg. Så nu kan ni hitta massa intressanta saker under rätt etikett. Härligt, va?

3 comments:

  1. U rock on again ;) hihi!

    ReplyDelete
  2. pusss på dig min Becca!!!
    saknar dig!

    ReplyDelete
  3. Wow vilken fin bild.
    Ska genast kika under Bröllopskategorin.

    /Emma

    ReplyDelete