Wednesday, February 17, 2010

Ny Dag, Nya Tag


Tack igen för alla fina kommentarer! Ni är så underbara, mina vänner och familj! Idag känns allt mycket bättre. Jag och mannen har börjat göra nya planer, men inget bestämt än. En sak som är säker är att vi kommer till Sverige i sommar. Nu när jag måste läsa en till mattekurs så kommer jag ändå inte hinna färdigt till våren 2012, och UCLA tar bara in nya studenter på hösten. Så därför får jag istället läsa ett helt år till på SMC, och nu blir det utan stress så då hinner vi åka till Sverige i sommar och jag behöver inte ta sommarkurser. Yeeha! Känns underbart! I'll let you know när vi har bokat. Bilden är från Las Vegas, liksom den bilden nedanför på mig och mannen.

4 comments:

  1. Hoppas din dag har varit bra!! :)

    ReplyDelete
  2. kikade in och tänkte passa på att önska dig en trevlig kväll :)

    ReplyDelete
  3. Det verkar ju lite mer realistiskt som du har tänkt nu. Man kan inte alltid köra så hårt man skulle vilja - ska hinna LEVA oxå!!!
    Och vi gläder oss förstås åt att få se er i sommar! Inte bara 1/en vecka alltså!!!!!!!
    Lycka till med klasserna!
    mormor

    ReplyDelete
  4. Bra dær Kerstin =) Slappna av njuut och plugga lite på sidan ;) hihi! Glad att ni kommmer. Jag ska nog va ledig hela Juli, semester m mamma o pappa som førr <3 osså massa gævle o syrran bror familjen vænner o ni med =) sweet as!

    ReplyDelete