Tuesday, February 16, 2010

Livet Är Inte Alltid En Dans På Rosor


Matten var väldigt svår. Har försökt att plugga in det nu. Jag köpte boken direkt efter lektionen. Men nu har jag gett upp. Jag måste ha hamnat i fel matte efter placeringsprovet jag tog förra terminen. Jag ska prata med en studievägledare imorgon och byta till en annan mattekurs, för jag kommer inte klara den här matten. Första provet är redan på torsdag. Jag försökte i alla fall, och man måste inse sina brister. Jag tar istället en lättare mattekurs nu för att sedan gå vidare till den jag försökte mig på nu. Så blir det.

2 comments:

  1. e ru säker? ibland skräms dom mest i början på kurser...
    matte e kul juh! ;P
    jag vet, inte alltid, men tänk vilken otränad del av din hjärna du jobbar med, kanske den kommer igång...?
    PUSS, ha det multiplicerat gott:*

    ReplyDelete
  2. Hej Becca!! Tack för ditt Happy Valentines sms! Såg att du verkat haft en jättebra valentines day! Jag har varit lite off internet ett tag, men nu är jag back! :P oooh vilken mysig bild! hej och hå vad man längtar efter sol! :D Det verkar underbar med ert varma väder och solsken!!! Lycka till med plugget, matte är sämst! :) PUSS PUSS!!

    ReplyDelete