Saturday, February 20, 2010

Sverige!


Ja, jag ska förklara lite närmare om sommaren. Vi hade inte tänkt att åka till Sverige, men har nu bestämt att vi ska det. Vi kommer att åka runt den 17 juni och stanna till ungefär den 8 juli. Cirka 3 veckor i Sverige med andra ord. Jag kommer inte att behöva läsa sommarkurser, så därför kan vi åka när Johan är ledig från skolan. Jag är dessutom ledig resterande del av sommaren också. Helt underbart! Det ska bli så otroligt kul! Och ja, Lullen, vi kommer kunna grilla massor och ha mysiga sommarkvällar i ert fina hus! Den här fina bilden är från vår stuga i Hudiksvall, där jag och min man kommer att spendera en del av tiden i Sverige. Bästa stället på denna jord.

2 comments:

  1. Morfar och jag ser med förtjusning på bilden och ännu gladare blir vi vid tanken på att ni ska vara här (sitter i stugan nu!!)i sommar! Längtar!!! Brasan sprakar, minus 18 grader just nu, med det blir väl bättre till sommaren ...
    Det har skottats, skottats och skottats, från taken här. Gunilla,Svenne och Cicci är hjältar!
    Alla hälsar- även Blunder som fick stanna kvar när mamma Lisa åkte hem i går efter att ha skottat hon också. Kramar från morfar och mormor

    ReplyDelete
  2. Fina fina mysiga stugan =) underbara minnen, många delas med whitney houston ;) Å midsommar før nåt år sen, mysi pys!!! <3

    ReplyDelete