Monday, February 15, 2010

My Grandpa


Jag måste bara säga att jag har världens finaste morfar. Det jobbigaste med att bo långt ifrån Sverige är faktiskt att man inte kan träffa sina farföräldrar och morföräldrar ofta. De betyder så mycket, och det är svårare för dem att resa än vad det är för mamma och pappa exempelvis. Morfar fick den här fina tröjan av mig och min bror för några år sedan, och jag gillar att han stöttar min kärlek till LA. Så, mormor, berätta för morfar att jag tänker på honom ofta! Puss på er båda!

3 comments:

  1. DO ær såå sååå fina!!!!

    ReplyDelete
  2. nu grinar jag... rörd. Min pappa är det där, bästa i hela världen, ursäkta alla andra men ni ser väl!

    ReplyDelete
  3. Oj, nu MÅSTE jag också få säga att jag är lycklig som hittade honom för 56 år sedan och fått leva ett långt liv med honom!!!
    Och fått så fina barn och barnbarn ...
    Love and blessings for the two of you, too!!!
    mormor

    ReplyDelete