Tuesday, February 23, 2010

Nyklippt Gräs


Varje tisdag och torsdag börjar jag klockan 9.30, vilket betyder att jag måste åka hemifrån 07.45 för att hinna få en parkering på SMC. Det är helt galet svårt att få en parkering ibland, trots att man har parkeringspass. Oftast får jag en parkering på en gång eftersom jag är där tidigt, och sedan har jag ungefär 45 minuter på mig att läsa innan lektionen börjar, och det är ju aldrig fel. Idag satte jag mig i solen vid fontänen innan lektionen började. Samtidigt höll en man på att klippa gräsmattan framför. Jag älskar lukten av nyklippt gräs! Det är så mycket sommar!

4 comments:

  1. Åååå va mysigt =) Ja som en morron uggla ælskar den dær tiden på morronen,lugn o ro læsa i solen åååå låter som nåt ja skulle kunna leva med ;) hehe! Pusss sweeet darling

    ReplyDelete
  2. Det tror jag absolut!!! ;) Puss, puss, puss!!

    ReplyDelete
  3. Har du läst min "snörapport"?? Börjar också längta efter lukten av nyklippt gräs, men tycker än så länge att sol över ren, vit snö är jättefint!! Puss och kram, mormor

    ReplyDelete
  4. Yes, det har jag!!! :D Jag tror jag svarade också, men nu blev jag osäker. Ja, vit snö är väldigt fint!! Ni kan skicka lite hit. ;) Puss!

    ReplyDelete