Tuesday, February 16, 2010

Exhaustion


Vissa dagar kan allt bara kännas så jobbigt och man vill sätta sig på ett flyg till Sverige. Bara lägga sig i soffan hos mamma och pappa för att sova. Men man vet samtidigt att det skulle vara mysigt cirka 2 timmar och sen skulle man vilja åka tillbaka hit. Jag är så glad för min man. Han är min starka klippa i stunder när jag själv känner att jag inte orkar. Nu är det American Idol och sen ska jag lägga mig tidigt. Imorgon väntar en ny spännande dag på SMC, med nya erfarenheter. I can do it! Godnatt!

4 comments:

  1. Härligt att ni har varann! Vi blir ju bara sååååååååååå lyckliga om ni kan komma hem i juni-nu när du inte ska läsa på turbo. Kramar i massor

    ReplyDelete
  2. U CAN do it hun!!! Just fight, du ær ju inte kænd før din vekhet precis dærfør finns det inga tvivel i værlden om att du inte skulle klara kurser o sånt som kænns lite tungt nu. Håll ut, snart snart bættre! Ups and downs, tænk om det fanns en jæmnare væg æn bergodalbana.... ;) Puss

    ReplyDelete
  3. You can do it Becca!!! Du är grym... och Bäst!! :) Vi finns alltid här i Sverige och väntar på dig och hejjar på dig där borta i staterna!!!
    Älskar dig
    Elin

    ReplyDelete
  4. Hej babe!!
    Det kommer att gå prima för dig!! :D KOM IHÅG att du är grym vad du än läser för något!! :) Stressa inte, det ordnar sig alltid, för eller senare! Och som du har sagt till mig, "för den som älskar Gud samverkar allt till det bästa!" :) LOVE!

    ReplyDelete