Friday, February 12, 2010

Good Friday!


Idag är jag laddad. Ikväll är det OS-invigning. Jag och Johan började dagen i Runyon. Vi satt länge på bänken högst upp och bara njöt. Jag börjar skolan på tisdag, på måndag är det President's Day så vi är lediga. Nu bara längtar jag efter att skolan ska sätta igång och jag ska få en vardag. Ikväll kommer Adam och Arvid hit och kollar på invigningen med oss. Ska ni hålla er uppe och se den? Jag funderar mer och mer på att byta yrkesbana, men vi får se. Jag berättar mer sen. Nu ska jag kolla på 90210, innan jag går ner till poolen och solar. Den här pås-väskan från American Apparel funderar jag på att investera i. Vore nog bra till att ha skolböcker i och så är den ju fin också.

3 comments:

  1. Hmm ja hörde på gymmet att det är nå OL grejs nu =) Om man tränar tio gånger innan det är slut är man med i en utlottning av fyra gratis pt klasser, fingers crossed för mig ;) hehe! Ja byt till nå hälsa så öppnar vi värsting gymmet i hollywood sen som alla kändisar kommer till ;) haha skojja bara ;) Men nu blir man ju nyfiken på va du har i tankarna =) Love!

    ReplyDelete
  2. Vad spännande! Jag ska hålla tummarna för dig!! Hahaha, jaa, det vore verkligen något. ;) Ja, det är inte värsta ändringen. Men jag ska skriva ihop något om det snart. I'll keep you posted! Puss!! <3

    ReplyDelete
  3. En till som är VÄLDIGT nyfiken ... mormor

    ReplyDelete