Friday, December 18, 2009

2 månader


Nu är jag ledig till och med den 17 februari, vilket betyder att jag är ledig i nästan exakt 2 månader. Äntligen, äntligen, äntligen! Jag har längtat efter denna kväll länge nu. Missförstå mig inte, jag älskar att gå i skolan. Men det är så skönt att känna att jag avslutat den första terminen, och klarat av det. Nästa termin väntar nya spännande kurser! Ikväll ska jag, mannen, Adam, Arvid och Micke äta på Saddle Ranch på Sunset Blvd. Det är som ett Church Street Salon i Gävle på steroider typ. De har till och med en mekanisk tjur inomhus. Steak ska det bli. Nu ska jag bara chilla i soffan med the Office innan kvällen drar igång. Jag är så lycklig!

2 comments:

  1. Grattis gumman-det gjorde du bra!!/mamma

    ReplyDelete
  2. Åå du ær så go, massa mys att læsa din lyckliga blogg :) Kryddar till lite extra i denna mørka kalla oslo vardag, drømmer mig bort till jag sjælv skriver blogg om mitt plugg i la eller oz ;)
    Love ya and soon I ll HUG you! XX

    ReplyDelete