Monday, December 7, 2009

Writer's Block kallas det.


Usch, vad man kan vara slut i huvudet! Den här veckan är värsta veckan i skolan på väldigt länge. Jag har tal imorgon, research paper på 10 sidor som ska lämnas in på onsdag, psykologiprov på torsdag och ett arbete om tavlor på 6 sidor till fredag. Dessutom så verkar jag ha fått skrivkramp. Jag har tid, så jag sitter och försöker börja hela tiden men det känns som att kroppen bara skriker: Nu är det stopp! Nu räcker det! Jag ska göra mitt bästa hursomhelst och njuta av att jag vet att om två veckor har jag lov i nästan två månader. Om två veckor är vi dessutom i Sverige just nu. Jag kan inte förstå att tiden gått så fort. Idag hänger jag på skolan och grabbarna är i Beverly Hills. Det är storm och regnar här nu. Jag vill ha sol!! Jag får nog skylla min skrivkramp på regnet. Nu ska jag fortsätta skriva mitt gripande research paper! Idag skulle jag vilja vara Ferdinand och bara sitta och lukta på blommorna under min korkek.

No comments:

Post a Comment