Tuesday, December 15, 2009

Only two left


Nu har jag klarat av min Speech klass! Gjorde sista provet idag och det var lätt. Så jag borde ha säkrat mitt A. Imorgon är jag, hör och häpna, ledig! Jag ska dock plugga en del, men bara på förmiddagen. På eftermiddagen ska jag och Johan till Disneyland för att åka karuseller, titta på julparad och fyrverkerier. En helt soft dag på Disney och California Adventure. Ikväll var det en gullig tjej i min klass som hade ett tal om allt hon lärt sig i våran Speech klass. Hon sa att mitt tal om att åka till Sverige var det tal hon tyckte var bäst, och att hon verkligen vill åka till Sverige nu. En annan kille hade ett lite sorgligare tal, om att han aldrig har gillat sin familj och att de inte gillat honom. Det var hemskt, men han är väldigt konstig och det var så svårt att hålla sig för skratt! Juliana började skratta, och det var så svårt att hålla sig. Jag kommer att sakna mina klasskompisar i den här klassen. Men vi får ju ses på campus nästa termin. Nu är det Nick Lachey på Jay Leno!

No comments:

Post a Comment