Tuesday, December 8, 2009

The sun is back!


Äntligen är solen tillbaka, men det är fortfarande kallt. Inget solande vid poolen här inte. Ikväll ska jag hålla mitt tal, något jag faktiskt inte ser fram emot. Ska bara bli skönt att få det överstökat. Nu ska jag sätta mig och skriva på mitt research paper innan jag ska hämta upp Jonte och Micke på Universal Studios. När jag åkte hem från skolan idag så möttes jag av den här synen. Snöbeklädda berg. Lite sagolikt kändes det nästan, och julkänslan kom direkt. Det är så fint med snö på bergen!

2 comments:

  1. Førstå hur vackert det ær med massa vit snø, finns næstan inget finare.. Hade totalt glømt bort att det kunde vara så fint. Det enda som ær finare ær en øde orørd vit strand med stora fina palmer och knall blått/grønt vatten =)(och gærna vågor)
    Så det ær på dom stællena jag kommer att hittas framøver ;)
    Hoppas jag får se snøtæckta bergen i LA nån dag med. Hoppas hoppas det blir en riktigt vit jul hemma i allas vårat Gævle! =) love ya!

    ReplyDelete
  2. heelllo! jag tänkte beställa en dvd från amazon hem till er som ni kan ta med till mig? ;). är ni medlem däär ? ;)
    puss/ hanna

    ReplyDelete