Wednesday, December 9, 2009

My love!


Nu har lillebror farit och visst var det lite sorgligt att säga hejdå, men vi ses väldig snart igen. Idag har det varit riktigt kallt och jag har kämpat och slitit med mitt research paper. Jag hann färdigt till slut, och tydligen var jag en av de få som lämnade in arbetet idag. Det kom nog bara 10/25 till lektionen. När jag åkte hem så tänkte jag på hur lycklig jag är över att bo här. This is the place for me to be, och jag kan ärligt säga att jag älskar vardagen här. Jag har nog aldrig helt och fullt älskat vardagen så mycket som jag gör just nu. Vissa morgnar vaknar jag tidigt bara för att jag är så lycklig att få gå upp och börja dagen. Ikväll ska jag, Johan och Micke dra till El Torito Grill i Beverly Hills. Måste fira lite att min uppsats är klar! Här bjuder jag på LAs egna anthem som jag fullständigt älskar:

1 comment:

  1. Ja ni verkar ju minst sagt ha det bra =) Sweet as! Oslo ær inte min framtida stad :P Hehe tænk om ja hittar en norrman blir lær o gifter mig o NEJ nej det kommer inte hænda :P
    Men hur ska jag kunna vælja LA eller Sunnycoast!?!?!? Thats d question. Men drømmen har ju alltid alltida vare LA och ni ær ju dær och så =) Becca jag længtar sååååå tills vi ses!!!! I love you and your husband a lot =)

    ReplyDelete